tirsdag den 30. oktober 2012

DIY Iphone Cover

Så kom der endnu en DIY og dette er ganske vist et ældre projekt, men derfor skulle I ikke snydes alligevel.

Der findes utalrige Iphone covere og der er mange billige pt., især online. Men jeg manglede et ganske personligt, der ville skille mit ud fra resten af banden.

Og jeg fandt det perfekte for mig ved at kunne brodere coveret selv. Her er nogle eksempler, som jeg jeg brugte til inspiration.





Selve coveret var jeg så heldig at finde på Etsy (Det er en farlig side, hvs de er til de kreative og lidt finurlige sager, hvis du ikke kender den). Du kan finde det lige her....
Coveret fåes i mange farver, men jeg valgte det sorte. Og der hører 3 farver og nål, så man burde have til hele coveret. Der er huller i coveret til at brodere efter.


Jeg var ikke helt tilfreds med mine farver, så jeg var lige hjemme og krelle hos mutti, hvor jeg fandt noget brodergarn, som jeg kunne bruge.


Motivet er ikke nøje planlagt, men det blev til i processen. Det lå dog fast at jeg skulle skrive mit navn og så er jeg jo ret glad for skyer (som blognavnet).



Synes selv at resultatet blev ret godt, selv det var ret hårdt for fingrene og det kostede en del knækkede nåle. Men fint, meget farvestrålende og ikke mindst meget personligt cover, som afspejler mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar