søndag den 4. august 2013

Taget med bukserne nede


Jeg er blevet taget med bukserne nede i denne uge og det skyldes simpelthen at jeg har haft drøn travlt på arbejde i den her uge. Ugen er fløjet afsted og selvom jeg har tonsvis af indlæg til jer, så er de bare ikke kommet afsted. Aftenerne har været fyldt op med DIY og gave projekter, som jeg har vist lidt af, men der er meget mere i vente den kommende tid.

Min kretivitet har i hvertfald ikke savnet noget, så det har bare regnet med projekter den seneste uge.
Idag skal jeg ud til min søde kusine og se deres nye hus, hvilket jeg glæder mig meget til.
Inden da skal jeg lige klargøre et par indlæg til jer, så ugen ikke bliver helt blogtom. For i næste drager jeg jo også mod Skanderborg Festival og jeg håber at kunne blogge lidt derfra:)

So long, nyd jeres søndag og vi blogges ved.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar