mandag den 30. september 2013

Afslutning i dag og et nyt kapital imorgen

I dag har jeg haft sidste dag og afslutning i Viborg og hos festugen.
Det har været en mærkelig dag, hvor der blev sagt farvel til fantastiske kollegaer og gjort status på et stort stykke vellykket arbejde.

Men det har været utrolig inspirerende og meget spændende at få lov til at arbejde på et så stort projekt som at bygge en festuge op fra bunden. Samtidig har jeg aldrig mødt og arbejdet sammen med så mange inspirerende og ildsjæle på samme tid. Det har været beundringsværdigt og meget lærerigt.

Derfor var det også sørgmodigt at skulle sige farvel, men det har været bestemt fra starten at det kun var et midlertidigt projekt, så der var ikke mulighed for at få fastansættelse.

Der blev holdt en meget fin afslutning med frokost og til min store overraskelse blomster, gave og et meget sødt og rosende kort.





Imorgen starter et nyt kapital med nye kollegaer og nye arbejdsopgaver, så det bliver meget spændende og jeg glæder mig også til at komme i gang med noget nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar