fredag den 13. september 2013

Imorgen går det løs





Imorgen går det så løs og Viborg Festuge starter med et stort borgeroptog i Viborg Midtby. Det bliver godt og formentlig meget underholdende.

Jeg glæder mig til at få den skudt i gang for det har været nogle lange dage med de sidste forbedrelser.

De sidste par dage har jeg brugt på at dekorere byrummet i Viborg, som rummede flere af mine projekter.

Igår (torsdag) blev kasernen i Viborg dekoreret med garn og det bar præg af en masse små monstre.

Idag (fredag) har jeg været ved at færdiggøre de sidste detaljer med at lave startkit til åbningen imorgen, så hvis du er i Viborg imorgen kl.12, så kom ned i midtbyen og nyd vores store borgeroptog.
Jeg har også været nede og dekorere haven bag hovedbiblioteket med perleplader, som børn i daginstitutioner har lavet i samarbejde med Viborg Festuge (også et af mine projekter), men mere om det i et specielt indlæg.

Jeg håber I vil være tålmodige med mit bloggeri den næste uge, da jeg vil arbejde i døgndrift, men KIG forbi Viborg og  nyd borgernes festuge:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar