fredag den 19. oktober 2012

Det svære valg

Det var så ikke så besværligt at skrive det første indlæg som frygtet....
So here goes the second......




At starte selve bloggen var egentlig meget simpelt og forholdsvis nemt via blogspot, men at vælge et sejt og cool blognavn, der beskriver mig som blogger. Ja det er jo en helt anden sag....

Jeg begyndte allerede for et stykke tid siden at tænke på det, men skød hurtigt tanken væk, da de fleste navne enten var taget eller også slet ikke noget med mig at gøre. Prøvede at forsøge mig med mine kælenavne..... (not a good idea).....

MEN så på en regnvejrs fredag på det ellers så kedelige statsbibliotek, så kom skyen ind i det ellers fyldte branding hoved (Dream on....). Og nogen gange skal man bare tage en beslutning og det gjorde jeg og derfor hedder bloggen:

Rainy Clouds in the sky


Måske er det ikke det sejeste navn, meeeeen det lyder meget godt og det er jo ikke sikkert at nogen nogensinde kommer til at læse disse indlæg. Og måske er det meget godt navn for en forsøgsblog....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar