torsdag den 28. marts 2013

Bloganbefaling #1 for de kreative

Påsken er tid til fordybelse for rigtig mange og derfor tænkte jeg at I trængte til en lille bloganbefaling. Jeg har desværre ikke lært at strikke endnu, men tror jeg at jeg bliver nødt til at lære det i den nærmeste fremtid efter jeg er faldet over denne blog: FARMOR FABRIKKEN.

(billede lånt fra farmor fabrikkens hjemmeside)


Her strikkes der på livet løs og der ligger de fineste opskrifter. Bloggen er startet af Mette og hendes fasination af farmor og hendes hjemlige sysler. Og hun gør det fantastisk og skriver ganske glimmerende. Det specielle ved farmor fabrikken er at der er en virtuel strikkeklub, hvor man begynder på en bestemt strikkeopskrift. derfor udveksles erfaringer og opdateringen gennem blogindlæg fra bloggen.

Hvis du har de kreative hænder forbi eller ønsker at finde en opskrift, så slå vejen forbi hjemmesiden her

ps. der ligger et hav af gratis opskrifter og DIY på hjemmesiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar