fredag den 22. marts 2013

Det gamle fredagsmix

Jeg har fundet en gammel kendis frem fra gemmerne til jer idag.

Selve albummet Moon Safari er den absolutte favorit og det kan altid få mig i godt humør igen.
Idag har jeg været på kursus og indtaget en lille romkugle i anledningen af fredagen. Derudover smuttede jeg forbi FOF på vejen hjem og hentede nogle af mine porcelænsting, men dem skal jeg nok vise i et senere indlæg.

Jeg glæder mig allerede til resten af weekendens aktiviteter.
Jeg skal til Edition (se mit indlæg om det fantastiske event her), fødsesldagsfest iaften og lørdag skal bruges på tøsehygge med "gamle" gymnasium piger.

Søndag skal jeg et smut hjem til mine forældre og aflægge sygebesøg. Så der skal ske en del, men bare rolig jeg har planlagt et par indlæg til jer, så I ikke bliver snydt.

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar