mandag den 25. marts 2013

De færdige ting fra porcelænskurset

I fredags var jeg forbi FOF´s hovedkontor og hente nogle af mine ting fra porcelæn. Jeg var meget spændt på resultatet og måtte erkende at nogle af mine ting var blevet bedre end andre.


Det store slikfad, som desværre revnede i 2. brænding. Blomsten er lavet af en mellemlags serviet, som min oldemor har lavet.








mine to små slik skåle


Bunden af den ene skål


bunden af den anden skål


Et lille grise ophæng





Desværre er det bleve meget svært at se farverne (med undtagelse af den røde farve) og selve overlakken har også gjort det svært at se mine ord i bunden af fadene samt min plade. 
Men det har været sjovt at prøve, selvom det er svært at lege og tørrer utrolig hurtigt, hvilket er grunden til det revner så nemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar