søndag den 2. juni 2013

Nogle grafiske design ting fra arbejdet.

Jeg har haft meget travlt og især efter jeg er startet på job hos Viborg Festuge. Derfor tænkte jeg at det var oplagt at vise jer noget af det jeg har brugt en del tid på.

Jeg har nemlig været en del på med at lave en del grafiske ting til brug i festugen. Jeg håber på at opdatere bloggen her med mine grafiske projekter lidt løbende, men indtil videre vil jeg lige vise jer mit logo til læringskataloget.
Læringskataloget var en af mine første opgaver og er et katalog med aktiviteter i festugen, som sendes ud på til alle skoler og daginstitutioner i Viborg Kommune.




Larven er lavet i illustrator og ud fra idéen om at appellere til børn og samtidig symboliserer farverne også barndom og leg. Cirklerne er brugt gennem hele festugen og derfor var det også oplagt at bruge dem til at danne en figur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar