søndag den 2. juni 2013

Det sunde alternativ til slik

Jeg har tit cravings, især på slik. Mine cravings falder tit om eftermiddagen og tit den sidste time på arbejdet.

I øjeblikket er jeg ved at prøve alternativer af til slik eller kage og der er jeg faldet over disse mirakler:



Disse Allévo barer smager (efter min mening) overhovedet ikke af proteinbarer, men minder mere om en mars end noget sundt (WIN-WIN) og så er der kun 210kcal pr.bar. Ok alternativ til en pose chips, kage eller lignende.

Der er dog ET MEN og det er prisen. En bar koster 15kr, hvilket er en rimelig stor post for mit vedkommende, men de kan dog findes på bud for 3 for 50kr. Det er rimelig dyrt, men damen her er desperat og afprøver gerne om det virker i længden.

Har du selv nogle fif til hvordan man kan komme sukkertrangen til livs?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar