tirsdag den 18. juni 2013

Still here, but very busy

Hey folkens, så jeg er tilbage og der er masser af blogindlæg i ærmet. I tiden knokler jeg på med arbejde, så der er ikke meget energi tilbage når jeg endelig kommer hjem ved 19 tiden.

Derfor har jeg taget konsekvensen af det og rykket mine teltpæle til Viborg de fleste arbejdsdage. Det er utroligt hvor meget det giver på overskudskontoen, men jeg må dog sige at det ikke har været på blogkontoen. Der har virkelig været behov for at se veninder og K mere end 30min hver dag, så det har bloggen lidt under.

Men jeg har virkelig savnet at dele mine tanker med jer og jeg har også fået gang i det kreative så småt igen, yeah.... Så jeg håber det kan komme til at køre regelmæssigt igen.

Håber I ellers nyder det gode vejr, som er tilbage...

Vi blogges ved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar