søndag den 4. august 2013

DIY QR kode

Som du nok allerede kan se her på bloggen og på mine andre DIY projekter, så har mine projekter altid en lidt sjov karakter. Efter jeg er begyndt på Viborg Festuge, så kan jeg virkelig prøve nogle sjove marketings tiltag af og denne DIY falder meget vel under den katagori.

Det eneste du skal bruge er:
-broderitråd
-Ramme 
-QR kode
-Broderistof


Jeg forstørrede min QR kode op på A4 papir, så jeg kunne måle hver prik ud. Hver prik målte det samme som et korssting, så regnestykket var meget enkelt.
Et godt råd: brug en lineal til at holde styr på prikkerne og hvor du er eller print koden i en anden farve, så du kan markere hvor du er.


Så er det ellers bare med at tælle ud og sætte med at sætte de første korssting.



Sådan ser min QR kode så ud og den virker!


Jeg valgte at skrive lidt tekst ved min QR kode, da jeg skulle bruge den til et event på arbejdet, men mere simpelt bliver det vist ikke.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar