torsdag den 22. august 2013

Fra den ene garntosse til en anden

I denne uge har jeg passet hus med K for mine forældre.  Igår aftes kom mine forældre så hjem med muligvis en af de bedste gaver.

Det hele startede onsdag ved 18tiden, hvor min telefon ringede på arbejdet. På displayet stod mor mobil og straks tænkte jeg "fuck der er sket noget ". Det er bare en af de opkald, man bare tager trods arbejde (og her snakker vi arbejde i form af en workshop med 12 deltagere og mig der skulle være tovholder).

Der var heldigvis ingenting sket udover min mor havde opdaget det store garnmekka i Portugal, hvor man kunne få MEGET billigt zpaghetti garn. Faktisk garn, der kun koster 1/3 af prisen herhjemme. Scoop!!!

Der havde åbenbart været så meget at det desværre havde været kuffertens størrelse, der afgjorde det. Så det var disse tre, der kom med hjem:


Jeg blev så glad igår at jeg kun nåede at tage dette billede på instagram, så jeg håber i kan nøjes.

Overvejer nu at tage til Portugal med en meget stor og Tom kuffert for at hamstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar