tirsdag den 7. maj 2013

Dagens beauty tip

Jeg har netop været nede i min lokale kiosk og hente min pakke og vil derfor lige tippe jer om dette scoop, hvor I kan spare en del penge på cremer, kosmetik og apoteks varer.

Jeg bruger dagcreme og øjencreme fra Nuxe, selvom det er en stor post i mit budget, så har jeg nu fundet en måde at spare lidt på den konto.
Denne gang har jeg nemlig bestilt det gennem et tysk apotek, hvor varerne er en del billigere (også inkl.fragt).

Her kan man næsten finde alt. De har helt sikkert de sædvanlige apotek varer, som du finder herhjemme i håndkøb og derudover har de også mærker som Nuxe.

Jeg købte disse:


  • dagcreme fra Nuxe
  • øjencreme fra Nuxe
  • rensegel fra Vichy


Samlet kom jeg af med 65€, hvilket svarer til 485kr. Varerne ville herhjemme koste 660kr., så jeg sparede 175kr ved at købe dem gennem den tyske hjemmeside. Og det tog omkring en lille uge før jeg havde varerne.

Så det er helt klart et forsøg værd.

Du kan finde den tyske side her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar