fredag den 3. maj 2013

Krea shop anbefaling

Der er kommet en "ny" (ihvertfald ny for mig) krea online shop ved navn: Notonthehighstreet.com.




Jeg har været inde og lure og jeg er ret begejstret allerede. Denne webshop adskiller sig på et tydeligt punkt fra en anden af mine yndlings shops, nemlig Etsy, ved at have adskillige kits til DIY. Det vil sige at man kan købe kits til at lave tingene selv.
Det er også muligt at personliggøre tingene selv inden man køber det. F.eks. ved at bestemme hvad der skal stå på mobil coveret.
Det er lige noget for en "krea" blogger som mig (eller i hvertfald til tider prøver at være).

Se nogle af de lækkerier jeg har fundet:






Men jeg skal dog advare dig på forhånd:
DET ER EN TIDSRØVER fordi der er så mange lækkerier på siden.


Find Siden her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar