onsdag den 8. maj 2013

Hvem har slugt den 25 time i døgnet????

Gud hvor jeg bare mangler den ekstra time i døgnet idag.
Jeg har prøvet at løbe hurtigt idag, men mine små ben er trætte og gør sygt ondt efter dagens torturtime i Fitness World (seriøst de FW instruktører er jo nogle brutale monstre, som viser sig i en stram op time).

Derfor er jeg pt. gang i den vildeste multitasking med 700 (eller mindre) ting i gang på en gang: opvask, vaske tøj, skrive bloginlæg til de næste 5 dage, lige skrive en lille ansøgning, pakke til sommerhustur, stryge K's skjorter og gennemskue mit køleskab og hvad der skal med. Det skal altsammen ske på et par timer, da K kommer hjem og vi skal køre.

Sandsynligheden for at det lykkes er muligvis lidt lille, men det skal have et forsøg. Men gud hvor ville det være rart at kunne få tiden til at stå stille en time, så jeg selv kunne følge med.

Nå men det bliver et hurtig check-in med en masse stavefejl og en masse pladder inden jeg drager mod det nordjyske i sommerhus med københavnerfamilien aka min bror, kæreste og de to små bandit rødder af nogle nevøer. Jeg glæder mig og ved at flyvefarten bliver spækket med hygge, fart og en helvedes masse lækkert mad (godt jeg gav den gas i FW imorges).

Vi blogges ved i løbet af weekenden. Jeg har forberedt lidt, måske meget hvis jeg bliver færdig:)

God forlænget weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar