fredag den 3. maj 2013

Spontan venindehygge i forårssol

Jeg havde planlagt dagen idag nøje med masser af tid til blogging, skrive ansøgninger, læse min bog færdig blandet med et lille besøg ind til byen og købe det sidste til bedste ven M's fødselsdag imorgen.

Dagen startede også godt, dog kom jeg til at sove lidt længe, men det kan jo ske, selv for den bedste dagpenge"nyder". Det lille smut ned i byen blev dog lidt længere, da bedste ven M ringede og spurgte om vi lige skulle hænge lidt ud og shoppe efter hun havde fri.

Det gjorde vi så, drak kaffe, spiste frokost og bare nød det gode vejr. Ih jeg elsker bare sådan nogle dage, hvor man bare kan mødes spontant og hygge sig med snak, solskin og dejligt selskab.

Så må alt det andet vente til imorgen.

Jeg har også en lille nyhed, som jeg deler med jer imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar