torsdag den 23. maj 2013

Dagens køb på designcellerne samt lidt ko fra Saltum

Der kom også lidt med hjem fra designcellerne og jeg har faktisk heller vist jer mit scoop fra Saltum Uld festival. Og dem skal I selvfølgelig ikke snydes for.

De første to billeder er af mit scoop fra Saltum Uld festival. Jeg fandt dette fantastiske kohorn til 50 kr og den sorte ring er faktisk også lavet af ko horn. Varerne kommer fra Hornvarefabrikken. Hornet skal enten bruges som dekoration eller til at opbevare mine armbånd på.



Som jeg nævnte i dette indlæg, så var jeg afsted i Horsens for at se Designcellerne og jeg slap selvfølgelig ikke helt uden at komme hjem med nogle godter.

Jeg har længe luret på Kreavilla´s fine kobber stager og da hun havde en fin celle på designcellerne, så måtte en af de fine stager med hjem. Du kan se hendes webshop her

(den her model hedder Sirlig - opkaldt efter denne fine blogger)

Jeg måtte simpelthen også eje disse fine sorte diamanter fra OHdeer

Hvad synes I om dem?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar