mandag den 4. marts 2013

Lækkerier fra weekenden

Jeg har tilbragt weekenden i det københavnske med fantastiske damer. Dagene blev fyldt ud med shopping, lækker mad og en masse snak. Min hals er faktisk lidt ru idag:)

Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder, men det blev til lidt billederne, som jeg fik postet på instagram, hvor jeg hedder gloever (hvis du skulle have interesse i at følge mig der).

Vi fik dog en masse lækker mad også, udover våde varer. Her er nogle af mine madbilleder, som jeg da nåede at fik snappet:


Fredag aften mødtes vi alle og havde indkøbt lækker take away i Torvehallerne og rødvin til der skulle opdateres.

Frokost sandwich, som blev indtaget på Café Zirup, hvor servicen var helt i top.


I Torvehallerne hentede vi også dejlig kage, som smagte vidunderligt.


Lørdag aftenen var helliget fantastiske drinks og tøsehygge på café Norden i centrum.




Dagtimerne blev brugt på en del shopping og vi var blandt andet i Forum til Designer Forum, hvilket var en meget positiv oplevelse. Jeg fik blandt andet lavet nogle røverkøb, som du kan se et lille sneak peak af herunder: (jeg lover at der kommer et særligt indlæg over købene)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar