torsdag den 28. marts 2013

Mine køb fra EDITION

Som jeg tidligere har nævnt og reklameret for her, så var der i weekenden EDITION design og kunst marked i Aarhus.  Jeg var et smut forbi fredag inden en fødselsdagsfest og hentet lidt hjem, som du kan se her:


(billedet er lånt fra Virkvärftet)



Fårene er fra Virkvärftet, som er en lille gruppe som holder til på vesterbro i KBH. De lavede nogle fine træ ting og disse får passer perfekt til værtindegave her i påsken. læs mere her


Denne fine tegning af atomfysikeren (som han er blevet døbt hos os) er fra Kiel, som Stine Kiel Hviid står bag. Hendes stand var fyldt med fine illustrationer af hipstere og andre finurlige tegninger.


(Beklager det slørede billede)

Dette fine 2. sorterings saltkar er fra Fru Brahe, som Anette Friis Brahe står bag. Hun laver også mange fine smykker i sit værksted i Vejle. Vi faldt dog over dette lille lyseblå kar til 100kr, hvilket er dekorativt på vores middagsbord.

Jeg synes selv at mit mål om at holde mig i skindet, lykkes meget godt (efter at have set alle de lækre ting).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar