onsdag den 20. marts 2013

Mine yndlingsko fra skabet

Jeg er vist som de fleste andre piger meget begejstret for sko og derfor tænkte jeg at I måske gerne ville se mine favoritter fra skabet.

De fantastiske grønne vintagesko, som er fundet og taget til fange fra min mors gemmer (Sorry mor), men elsker farve.


Disse blå ruskindssandaler er købt på Samos i Grækenland i sommers og de er så fine, når fødderne får lidt farve.


Disse røde læder lækkerier er også et fund fra Muttis gemmer. Jeg nyder virkelig godt af at min mor virkelig har købt lækre sko og især passet super godt på dem. Derudover giver de også de mest fantastiske ben og fødder pga. højden.


Åhhh nu kommer mine absolut favoritter fra Steve Madden<3. Jeg vidste så snart, at jeg så disse skønheder i Macy´s i San Francisco, at jeg ikke kunne leve uden. Og ganske rigtigt jeg elsker at have dem på og man kommer i det bedste humør.




Disse lækre lædersko er de mest komfortable sko i verden og de er perfekte til arbejdsbrug eller til den lange stående familiefest. De har iøvrigt også en ret fin detalje på hælen, som jeg har prøvet at fange på det sidste billede. Skoene er desuden fra MIZMOZ, som er et fantastisk amerikansk mærke, som desværre ikke kan fåes i Danmark og derfor er disse også købt i San Francisco.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar