torsdag den 14. marts 2013

& Otherstories #1

Så kom dagen, hvor & Otherstories endelig kom til Danamrk og der blev åbnet for webshoppen. Der er skrevet utrolig meget om det nye mærke, som er udspringer fra den svenske H&M koncern. Derfor er det nye mærke heller ikke gået samtlige modebloggers næse forbi i det danske og udenlandske modeunivers.

Deres koncept er mere baseret på accesories, beauty produkter og selvfølgelig mode. Selve stilen beskriver de selv som en mere feminin udgave af COS (som jo også kommer fra H&M koncernen). Priserne ligger mellem COS og H&M prisers. Jeg håber at deres kvalitetsniveau ligger i COS enden, men jeg har endnu ikke haft produkterne i hænderne. (Men jeg har virkelig skulle holde mig i skindet for IKKE at gå amok i deres webshop).

Jeg er virkelig imponeret af deres sortiment, faktisk så meget at jeg har været nødt til at dele min begejstring lidt op.

Derfor kommer her første version, som er helliget deres sko:








(billederne er hentet fra Pinterest)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar