fredag den 5. juli 2013

Celebrate good times


Det bliver et hurtigt check-in, for jeg kan næsten ikke sidde stille. 
Jeg har ferie de næste to uger og det blev skudt i gang med en rigtig god nyhed og fantastisk vejr.

NEMLIG at jeg har fået JOB fra 1 oktober og 9 måneder frem (altså et barselsvikariat) i Odder, så bye bye dagpengesystem.

Fuck jeg glæder mig, selvom jeg jo gerne ville blive i Viborg og planlægge tossede events (men fastansættelse hænger jo bare ikke på træerne) og det her bliver også meget spændende og er sindssygt glad for at jeg kan nå at gøre Viborg Festuge færdig inden.

Jeg skal nok fortælle meget mere, men idag skal det fejres med sushi og K i aften, så kommer der en update med en masse tanker og hvad jeg skal lave.

NOW lets celebrate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar