tirsdag den 16. juli 2013

Gigidio Addiction

Jeg har en bekendelse og den indebærer en afhængighed af sko. Jeg har mange sko og måske også for mange (det mener nogen i hvertfald). Jeg har de seneste år besluttet at det er slut med dårlige sko, altså sko i dårlig kvalitet. Det kan simpelthen ikke betale sig for man køber dobbelt så mange.

Så det har jeg prøvet at lade vær med. MEN det har så medført en grusom dyr trang til mærkevarer, og især mærket Gidigio.
Jeg kan ikke komme udenom at de sidder fantastisk på min fod og de er mega gode at gå i. Derfor var jeg ikke i tvivl, da jeg så at de havde sandaler på tilbud som min århusianske skopusher. Men det stoppede jo ikke helt der, for der røg også et par ballerinaer med i købet (arbejdssko selvfølgelig.... ahem....).

Her er de så, hvad synes i?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar