tirsdag den 9. juli 2013

Så er der dømt ferie med lidt planer

Så kom solen og varmen endelig og hvilken timing, nu hvor jeg har ferie de næste 14 dage!
Jeg elsker det, for mit projekt med brunnere ben (kommer vist ikke katagorien med brune ben) til Skanderborg er lidt mere overskuelig.

I aften tager jeg til København med mine forældre og skal passe Nevø A og E, så det bliver dejligt i det her vejr. Desværre har K ikke ferie nu, men først i august, hvor vi lige har en lille uge og skal på skanderborg festival med en helvedes masse gode venner. Og så har han faktisk tiltusket sig et par dage i næste uge, hvor vi tager i sommerhus i Blokhus og skal i Fårup Sommerland med drengene.

Nå jeg smider kameraet med til KBH og håber at tage en masse billeder til jer, som kommer her på bloggen. Der bliver dog ikke helt stille her, for jeg har endelig fået forberedt en masse indlæg til jer som lovet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar