tirsdag den 9. juli 2013

Nyt i klædeskabet

Gud hvor jeg elsker udsalg og det var virkelig været godt hos Zara i år. Efter de lukkede butikken her i Århus, så har det været begrænset hvor meget jeg har købt i Zara, men jeg skal altid et smut forbi når jeg ser en i udlandet eller KBH. Denne gang kom jeg tilfældigvis forbi deres online sale og hvilket held.

Jeg fik klikket disse lækkerier med hjem:

Disse bukser er erhvervet både i denne grønne og en mere afdæmpet blå og bliver perfekte til arbejdsbrug på mit nye job!




Det her er mit første gule ting, så jeg var meget spændt på hvordan det spillede, men det fungerer faktisk ret fint, især til sort.

Som I sikkert har set før, så er der mange af mine ting, som har en humoristisk vinkel og denne t-shirt måtte da også med hjem pga den fine mund.

Der er stadig udsalg på zara.com, så det er bare at klikke nogle ting hjem, hvis du er blevet fristet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar