torsdag den 17. januar 2013

Det store udsalgs ræs

Der er efterhånden utrolig mange bloggere, der har skrevet om udsalg og deres fantastiske køb. Jeg har prøvet at holde mig i skindet, da økonomien er på et skråplan efter jeg nu skal overgå til dagpenge. Det har holdt så godt, men i fredags gik det galt!!!

Jeg fik købt lidt godt og blandet, men holdte mig dog mest til highstreetbutikkerne, hvor skaderne kunne holdes i et fornuftigt niveau. Så her er mine køb:


Dette fine sorte bælte til 50kr fra H&M


Dette tykke læderbælte også sat ned til 50kr i H&M

Fin blonde nederdel fra Monki til 120kr., Som jeg havde på i dette indlæg



Dette sorte halstørklæde med glimmer tråd til 50kr fra Monki


Denne sorte læder/tekstil nederdel til 120kr i Monki



Desværre har det vækket mit shoppegen og midtbyen er derfor bandlyst for mit vedkommende indtil februar (i hvertfald indenfor butikkernes åbningstider).

Er I også gået amok i det store udsalgs ræs?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar