mandag den 7. januar 2013

Lørdagens genbrugsfund

Som lovet kommer her fundene fra i lørdags, hvor vi desværre ikke fik bestilt Gunnar. Men der var heldigvis lidt guld at finde.


Fandt denne fine frakke i lyseblå til 50kr. Den skal bare lige have et bælte i tajlen og så er den klar til foråret.

Jeg fandt disse 3 fine fugle, som er købt til et DIY projekt til 25kr. stykket.
Kageudstikkeren til 5kr. er købt til at lave dem her

Jeg købte også dette fine fad med pastel figure og guld kant til 25kr, som er ideel til slik eller blot avokado (som der ligger i den nu)


Vi fandt også disse fine kasser til 20kr stykket i det fineste træ. Dog tror jeg at de skal spraymales og hænges op (muligvis først når vi flytter til noget større engang - I wish)

Synes faktisk det endte med nogle fine ting, selv dagen var lidt skuffende uden en Gunnar. Men jeg glæder mig til at lave små projekter og komme ud og lufte min "nye" frakke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar