fredag den 25. januar 2013

Fredags mixed tape

Fredag har altid en særlig klang over sig og mit humør stiger altid et par grader, når fredagen nærmer sig. Og denne fredag er det ikke anderledes, så derfor tænkte jeg at jeg ville smide noget musik ud til jer for at beskrive mit humør idag, so here it goes:

Ved ikke hvad der er med denne sang, men jeg får lyst til at danse og så får den mig til at tænke på de gode gamle 90'ere.

Den her sang er også svær at sidde stille til.

Denne upcoming danske sangerinde er for alvor ved at have sig bidt fast i mig og jeg synes hun minder lidt om Oh Land, hvilket absolut ikke gør noget.

Og så må man altid slutte af med Rangleklods:


Min weekend skal bruges på fødselsdag hos en veninde og familie, så flaget skal rigtig viftes her i weekenden. Håber min rustne sangstemme kan klare alle de fødselsdags sange!

God fredags Folkens. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar