lørdag den 26. januar 2013

Kan en visitkort virkelig fortælle hvem man er?

Så er mandagen igang efter en dejlig weekend med fødselsdagsfejring både lørdag og søndag. For mit vedkommende er det tilbage til computeren og ansøgningerne.

Jeg er blevet meget bevidst omkring, hvordan jeg bedst sælger mig selv til en ny mulig arbejdsgiver. Derfor har jeg prøvet at gøre meget ud af min linkedin profil og mit CV. Men det er svært at få ned sort på hvidt at man er kreativ og interessere sig for nye medier. Derfor har jeg længe gået og samlet inspiration til at få lavet mig nogle fancy businesscards, som man kan sende ud med ansøgningen og udlevere til sit netværk.

Her er noget af min inspiration fra min Pinterest board:





Der kan ses flere eksempler på min Pinterest her.

Jeg overvejer at tilføje en lille QR kode til mit, som kan linkes videre til min linkedin profil eller måske bloggen. Det skal i hvertfald være noget, der afspejler mig (hvilket jo absolut ikke gør det nemmere at udvælge noget smart, der skiller sig ud!)

Har I nogle erfaringer med visitkort og hvad der fungerer bedst?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar