tirsdag den 2. april 2013

Kaktusser der aldrig stikker

Jeg håber, at I har haft en dejlig påske. Min påske har stået på en masse familie gensyn, men jeg har også fået ført nogle af mine DIY projekter ud i livet eller gjort færdig.

Derfor blev der storproduceret hæklede kaktusser, da jeg både havde lovet K en til kontoret, Nevø E en kaktus og min svigerinde to kaktusser. Jeg har tidligere her skrevet om kaktusser her. Jeg nåede næsten i mål med tre kaktusser.











Denne gang har jeg syet lidt ekstra detaljer i form af blomster og små knopper. Selve formerne er lavet rimelig frit fra hovedet, dog med lidt inspirationsbilleder fra andre kreabloggere. Derudover er de to kaktusser med blomster (på det sidste billede) faktisk hæklet med restgarn i petroleums farve. (men det fungerer fint, så nu kan jeg sagtens lave mange flere i samme garn) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar