onsdag den 13. februar 2013

Lidt hæklet forår i stuen

Jeg synes altid januar er en lidt tom måned, da december har været fyldt med så mange ting og man i januar går og venter på det spirende forår, men altid lader vente på sig.

Derfor har jeg valgt at få lidt farve i stuen til at pifte hjemmet op og så har jeg hæklet disse kugler til mine troldegrene i stuen.





Kuglerne er hæklet om en lille flamingo kugle, som jeg har købt i Søstrene Grene. Jeg har også tidligere brugt kuglerne til gaveindpakning her.
Det er forholdvist let at gå til. Det kræver bare at du kan hækle en cirkel.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud med troldegrenene, sådanne nogle skal jeg da også have anskaffet mig! tak for et fint indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Det er altid dejligt med kommentarer. Jeg håber troldegrene med lidt farve også kommer til at bringe foråret ind i din stue:)

      Slet