onsdag den 13. februar 2013

Et twist på gangnam style

Mange har efterhånden hørt gangnam style et utal af gange og i mange mening omkring 1 million gange for meget.

For mig vil gangnam style altid huskes som en cover version af de små nevøer udført på henholdsvis K's skuldre og dansende gennem København, (til stor underholdning for både os selv samt alle andre forbipasserende). Derfor synger vi heller ikke sexy lady mere, men sessi lady. (Lille nevø A har ikke helt en engelsk forståelse endnu).

Minderne kom da også frem igår, da jeg så denne fine og lidt skrøbelige version dukke op på facebook. Det bliver en helt anden sang, når den synges af disse smukke asiatiske piger.

Lyt selv her:


Jeg håber I får en dejlig weekend. Jeg skal til Flensborg med mine forældre idag og shoppe lidt, men vores egentlige mission er at finde nogle briller til den farmand, hvilket i følge rygterne er langt billigere  over den tyske grænse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar