torsdag den 21. februar 2013

Drømmetasken

Jeg har drømt om den perfekte sorte taske i i laaaaang tid. Den er elegant og meget anvendelig på storby rejser. Det vil sige at der kan være et magasin i, men også alt muligt andet skrammel som der jo er. OG så skal den være i en skide lækker kvalitet.

NU har jeg muligvis fundet svaret på mine drømme her (og ja jeg ved godt at den er flittigt eksponeret i det danske mode land):




OMG jeg tror jeg elsker den....

Den er så fin og den må meget gerne komme hjem til mig og bo NU!!!!!

Desværre er der lidt lange udsigter, da den koster 255Euro  (Småkage det er mange penge for en på kassen! Gisp og mega øv).
Men drømmen er stadig intakt og det vil jo også være en perfekt arbejdstaske, når nogen engang gider at ansætte mig!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar