fredag den 15. februar 2013

Weekendplaner



Denne sang repræsentere meget godt min weekend, for jeg drager mod Djævleøen, nærmere betegnet Brede (lige nord for København). Der var desværre ingen sang om Brede, så vi må nøjes med denne om København.

Weekenden skal bruges på at fejre min svigerinde, som har fødselsdag idag. Min bror og hans kæreste er fantastiske til at lave mad, så forventningerne er høje, men jeg ved de bliver indfriet med manér (og jeg glæder mig som et lille barn til lækker mad, kvalitetstid med familien og især de skønne nevøer).

Jeg er i fuld gang med at pakke, så har faktisk ikke tid til at skrive alverden, da jeg også skal ned og træne inden K kommer tidligt hjem og vi drøner mod øen.

Men jeg kan lige nå at tippe jer om noget af gaven her og så en lille ekstra ting fra COS. Jeg håber hun bliver glad for den. Jeg har også en lille overraskelse med i ærmet til min storebror og en gave, som han har ytret sig om længe. Det indeholder også en DIY og jeg glæder mig til at vise jer den (jeg skal bare lige være færdig først...... Godt køreturen er lang!!!)...

God weekend alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar