torsdag den 28. februar 2013

Det ugentlige musik fix

Så kom det ugentlige musik mix igen på banen. Denne gang er det sendt til jer på farten, da jeg sidder i toget på vej mod København, hvor min weekend skal tilbringes i dejligt selskab med nogle dejlige nordjyske damer (lidt fordelt over hele landet). Derfor skal vi denne gang mødes i København og udforske byen. 

Vi har booket os ind på hotel og skal rigtig hygge med rødvin og gotdis bragt hele vejen fra Stockholm. Der er ingen egentlige planer udover vi hver især har arrangeret et hemmelig event, som vi skal afsted på i løbet af weekenden.
Jeg har arrangeret en lækker lille ting, som jeg ved vil behage de dejlige damers ganer (så har jeg vist ikke sagt for meget)...

Nå men I må have en dejlig weekend med denne skønne Panamah live version:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar