onsdag den 27. februar 2013

If only this was in my closet #1

If only this was in my closet #1


Hvis dette outfit befandt sig i mit klædeskab, så ville jeg ikke have den vilde tøjkrise, som nogle gange sniger sig ind på mig!

Lædernederdel er super hot og det ser så eksklusivt ud, hvis den sidder rigtigt og så kan den dresses op og ned alt efter hvad den sættes sammen med.

Angora strikken fra H&M er vildt fin og den kan peppe et hvert outfit op. Jeg holder mig normalt langt væk fra angora, fordi det fælder så meget og det er over det hele. Men den her er i overvejelsesboksen pt.

Jeg er forelsket i de øreringe (også fra H&M) og jeg glæder mig til at se dem i butikkerne. H&Ms smykker kan snyde noget så grusomt og se så plastisk agtige ud. De er dog ved at komme efter det og jeg kan ikke benægte at et af disse par sniger sig med hjem, hvis de ser nogenlunde ud i butikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar