tirsdag den 27. november 2012

Det sørme det snart december.......

Nu er det meget snart december og det er og bliver den bedste måned hele året. Jeg elsker julestemningen og glæde ved at give pakker til andre og især kræsne om indpakningen.

Derfor er pakkerne altid pakket lidt specielt ind og jeg har hentet inspiration fra nogle af disse billeder, som er hentet fra min mappe på Pinterest:

den gamle dymo kan give et rent og enkelt look

Hama perler kan også bruges til at lave sjove pakker til barnlige sjæle

Sætte billeder på pakkerne istedet for at skrive navne på. En genial løsning, hvis børn skal dele pakker ud.

En anden måde at bruge tape til at gøre en simpel pakke mere festlig.

Hvis du ligesom mig er vild med anderledes indpakning og sjove små krea projekter, så kig fordi mine boards på Pinterest her eller gennem banneren i sidebaren..





3 kommentarer:

  1. Det med dymoen ser vildt godt ud - elsker personligt indpakkede gaver (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes også det er fint på den simple måde:) Det ender vist med at jeg bliver nødt til at anskaffe mig en gl. dymo, for man kan jo bruge den til alverdens ting.

      Der kommer snart nogle af mine egne kreationer med indpakning op i takt med at julegaverne bliver indkøbt.

      Slet