fredag den 23. november 2012

Luft i lungerne

Der har været meget stille på bloggen den seneste tid, hvilket skyldes flere ting, men hovedsagen skyldes denne frækkert:

Min bacheloropgave, som blev afleveret onsdag.

Så nu er der bare at forberede sig til forsvaret og den afsluttende eksamen d.5 december.......(GISP)...... Men der er jo heldigvis et stykke tid til endnu:)

Der har været en del at indhente efter sådan en aflevering og kaos de sidste par uger, så de første par dage her efter har jeg brugt på at komme for fuld skrue.

Det har krævet kaffe fra Århus bedste kaffebar: Street Coffee



Og så overgav jeg mig og købte årets første snebolde. Det er seriøst den bedste juleslik.

Nuvil jeg på bibloteket og aflevere bøger og rydde mit skab inden den står på den store rengøring herhjemme, så der kan julepyntes!!!!!!

Det kan ifølge min kæreste tendere til Gertrud Sand, men jeg er ligeglad. Jeg er en sucker for alt julegejl og hyggen. Suger julekalender og elsker at gå, kigge julevinduer, lave specielle pakker og små hjemmelavede finurligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar