onsdag den 28. november 2012

Julefavoritter

Så er det endelig blevet tid til december og den fantastiske julemåned. Som man nok kan høre, så eeeelsker jeg julen og alt hvad den medbringer. Desværre i år er den første tid her præget af eksamen, men der heldigvis en god del af december tilbage, når jeg er færdig.

Derfor går jeg også og tripper i lejligheden før det bliver tid til at begynde at julepynte i lejligheden. Hvert år finder jeg altid favoritterne frem fra kassen og finder et nyt og perfekt sted til lækkerierne.
Mit julepynt spænder med alt fra gamle 70'er fund, arvede godter, Medusa og ting fra Søstrene Grene.

Her er nogle af mine favoritter:




Nissen er faktisk min kærestes, og det er en gammel familienisse.



Jeg har en ting med hoptimister og har fået denne af min kæreste for snart 2 år siden med en lille sød besked i æsken.




Disse rensdyr har et par år på bagen og har jeg fået i gave. De får altid et smil frem, når de bliver pakket op af julekassen.



Alternativ juledekoration, som vist snart skal have et nyt julelys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar