tirsdag den 6. november 2012

Smarte opbevaringsløsninger part 1

Kreative løsninger til opbevaring af mere tøj på bøjlestangen


Som jeg har nævnt før her på bloggen, så bor jeg forholdvis småt med min kæreste. Dvs. at vi bor to mennesker på knap 50kvm, hvilket ikke er meget.

Derfor har vi tit problemer med at opbevare ting, (og vi har begge et lille samler gen), hvilket ikke gør tingene nemmere.

Jeg har på nettet, især på Pinterest, fundet nogle ret smarte, nemme og ikke mindst løsninger, som jeg erne vil dele med jer.

Enhver (især pige) har altid for lidt plads i skabet. Men se blot denne smarte løsning, så man kan hænge dobbelt så meget på bøjlen.




Som I nok kan skimte på billederne, så har jeg sat en dåseklips fra en øl eller sodavand fast på bøjlen og så kan den anden bøjle hænge nedenunder, uden at tage plads på bøjlestangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar