onsdag den 12. december 2012

Den officielle afslutning

Igår var så dagen, hvor den formelle afslutning på min uddannelse skulle foregå. Teko Design & Business School har nogle helt fantastiske lokaler og omgivelser. Selve skolen er indrettet meget inspirerende og den Geometriske Have udenfor giver skolen et helt særligt udtryk, når sneen er forsvundet.

Vores dimension foregik i Carl-Henning Pedersen og Else Alfelt´s museum:


Ceremonien foregik indenfor i museet, hvor der både var gæstetaler, musik, eksamensbevis udlevering og et glas champagne med små forfriskninger til. I kan se nogle se nogle få billeder her af museet:







Museet er en arkitektonisk perle, som er et klart besøg værd. Det ligger også lige overfor kunstmuseet HEART, som også er et besøg værd, hvis du er til arkitektur eller kunst.

Inden vi forlod museet og ceremonien fik jeg lige taget det obligatoriske billede med mine forældre, hvilket til tider er svært for både min mor og jeg har svært ved at lade vær med at grine af min "død-seriøse" far. Men det blev til sidst et ganske fint billede.



Dagen blev sluttet af med frokost i hjembyen Viborg og kaffe hjemme hos de gamle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar