onsdag den 12. december 2012

Pakkeleg

Som vist tidligere på bloggen har jeg været til hele to julefrokoster denne weekend trods snestorm og det har resulteret i flere pakkespils pakker, se her.

Jeg synes altid at det er hyggeligt at gøre lidt ekstra ud af de små pakker og jeg gør altid noget ud af at udvælge mine pakker til spillet efter at det er noget brugbar istedet for noget tant og fjas. Mine pakker bestod derfor af:


  • En sjov badehætte formet som en blå flodhest + tre hjemmelavet ornaments (se dem her)
  • En magnet ramme og billesokker fra Tiger + hjemmelavet ornaments
  • + hjemmelavet ornaments


Jeg fik da også hevet nogle godter til mig under pakkespillene til de to julefrokoster:

1. pakkeleg fra lørdagens julefrokost





2. pakkespil fra søndagens julefrokost


Ingen kommentarer:

Send en kommentar