lørdag den 22. december 2012

my first beauty box eller "wonder box"?

Jeg har et godt stykke tid siden bestilt min første Beautybox og den var jeg på posthuset og hente. Jeg var meget spændt og glædede mig til at åbne den fine lille boks. Og jeg blev bestemt ikke skuffet.



Pakken havde dog en slem bule i toppen, men der var heldigvis ikke sket noget med produkterne


Kassen var klædt i det fineste papir med glimmer og størstedelen af makeuppen til julefester og nytårsaften er nu reddet.


Nærbillede af indholdet:
  • To self tanning wipes
  • Summerbird chokolade 
  • Læbestift
  • Øjenskygge
  • Olie til håret
  • Primer


Jeg er lidt en tumpe til at bruge makeup og det bliver tit bare til lidt mascara, pudder og rouge. Men jeg har besluttet at blive bedre og jeg glæder mig til at følge beautyboxens vejledninger og opdage nye produkter som primer (hvilket jeg ikke anede det hed - thank god for beautybox)

Håber jeg kan blive lidt bedre til det der makeup ved hjælp af denne "wonderbox".
Jeg skal nok holde jer opdateret, når jeg kaster mig ud i det... Og måske med nogle outfitbilleder.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar