tirsdag den 4. december 2012

Schhhhh..... Det er en hemmelighed....


Robotten Robert....


Det er faktisk strengt fortroligt, men nogen har måske luret den på instagram (mit navn derinde er gloever), og I skulle selvfølgelig heller ikke snydes.

Her er han så Robert, som er lavet som en julegave til min mindste nevø (det siger vi ikke til nogen, vel????)


Det har taget evigheder at lave ham, men jeg er ret stolt og håber nevøen synes han er sej. Jeg glæder mig i hvertfald til at give ham den....

(Men gud der er længe til juleaften endnu).

Robert er lavet ud fra opskriften i Velkommen til hæklerummet, som ser sådan her ud:




Som I kan se kan Robert også laves som en pige, men det kan man jo ikke til en dreng, vel?!

Jeg lånte bogen på biblioteket, men den står på ønskesedlen til jul.

God dag til jer derude. Jeg sidder stadig begravet i eksamens bøger, da jeg skal op til min afsluttende bacheloreksamen imorgen!!!! (Gisp nerverne begynder så småt at melde sig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar