mandag den 3. december 2012

Gaveindpakning #2

Så er der kommet nogle flere gaver og denne gang skulle de bruges til K´s arbejde, hvor hver medarbejder skal have 2 gaver med til 20-25kr stykket.

Han var kommet til at prale lidt af gaveindpakningen, så igår blev han selv sat i sving med at hjælpe.
Her er resultatet:





Mange af jer kender sikkert de klassiske papirklip dekorationer, som man ikke aner hvad skal bruges til, men de er ret fine til at klistre på pakker som gave nr.1 (til venstre). Den har også fået lidt hjemmelavet vedhæng i, som jeg har lavet en DIY til her.

Ved pakke 2 er der brugt bånd og diverse julevedhæng fra Søstrene Grene. De har virkelig mange fine ting pt. (hermed et lille tip).

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at pakke gaver ind, og gør lidt ud af det.
    Hvor ser de bare fine ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det... Ja det er rigtig hyggeligt at gøre noget ekstra ud af det. For mit vedkommende er det tit sjovere at give gaver end at få, selvom det også er helt sjovt:)

      Uhhh lækkert med give-away. Jeg vil lige tage et kig på din så:)

      Slet