mandag den 10. december 2012

Julemarked køb fra Arkitektskolen i Aarhus

I weekenden var der julemarkedpå Arkitektskolen i Aarhus. Og igen i år imponerede de dygtige studerende og det betød selvfølgelig at jeg ikke helt kunne komme tomhændet hjem. Dog var de fleste køb julegavekøb, hvilket var en stor præsentation i sig selv.

Jeg havde lige presset et hurtigt besøg ind på skolen lørdag inden turen gik til Herning til julefrokost med veninderne. Der var dog vildt mange mennesker allerede fra starten af markedet og der var faktisk flere stande, der allerede ved 12 tiden snakkede om at de var ved at have udsolgt af deres varer.

Her er resultatet fra mine køb:




  • to fine julegrise (tror jeg) vedhæng
  • bogstav magneter
  • to lysestager
  • en mobilpung i læder
  • fine til og fra kort med grafisk tryk


Det blev ikke til så mange ting i år, men fik erhvervet mig nogle fine julegaver, hvis man selv må sige det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar