mandag den 17. december 2012

Gisp......

Der er travlhed i den søde juletid herhjemme. Jeg har fundet et super fedt job, som jeg er i gang med at søge hos BoConcept. Den skal selvfølgelig skrives nu og det betyder at den lige skal presses i min overbookede kalender med diverse planer... (det er jo typisk).....


Men den kræver lidt ekstra benarbejde end ellers:

  1. Det er 100år siden jeg har skrevet en seriøs ansøgning
  2. Det er på ENGELSK (hvilket jeg ikkehar skrevet på siden jeg boede der for nogle år siden!!)
  3. Den skal bare sparke røv, så jeg bliver kaldt til samtale.
Derfor er der i tiden fuld koncentration og meget krydserede fingre, ben (i det hele taget alt).

Jeg har nemlig lovet mig selv at hvis jeg finder noget interessant, som måske ikke lige ligger til min uddannelsesprofil, så skal jeg prøve at søge det alligevel.
Så der skal tænkes lidt kreativt den her gang for at kunne twiste dette opslag til min fordel.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar