fredag den 7. december 2012

Stilhed før stormen

De sidste par dage har der været meget stille på bloggen og det beklager jeg meget.
Det skyldes at jeg i denne uge har afsluttet min uddannelse som professionalsbachelor i branding og marketing management, så den seneste tid har stået på forsvar af min opgave og læse teori op.
Så nu er skuldrene faldet helt ned og jeg kan komme ud af den skrækkelige eksamen glasklokke og er klar til at holde lidt ferie inden den store jobsøgning skal i gang.

Jeg har samlet et par billeder i en collage over den dag jeg blev færdig:

Det øverste billede er min skole, eller noget af den.
Billedet til venstre er min eksamens præsentation
Billedet til højre er moi, der får en velfortjent øl efter eksamen.

Håber I stadig hænger ved trods stilheden. 

God weekend.

Min weekend står på dobbelt julefrokost, hvor jeg skal selv skal holde en søndag. Så jeg skal forbedre mad, pakke pakkegaver ind og hygge med Elle, da K er til julefrokost med arbejdet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar