torsdag den 25. april 2013

Borough Market

Nu stopper mine london indlæg snart. Men jeg vil lige sende en lille anbefaling afsted før jeg holder en lille pause i London indlæg. (jeg har nemlig et par indlæg mere om London)

Langs Themsen (samme sidesom Tate) ligger dette fantastiske madmarked Borough Market, hvor man kan få alt mellem himmel og jord.

Her kunne man få smagsprøver ved stort set hver bod og mange af dem var så flotte madboder med lækre kvalitets varer. Jeg var særlig imponeret over deres grønt-, juice-, fisk- og vildtboder. (tjek f.eks. de døde kaniner længere nede)....




























Vi købte kun en juice hver og en mashmellow til deling, men hold op hvor var der mange lækre ting at prøvesmage. Det er virkeligt et besøg værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar